desireeinbonn.reismee.nl

Wat een gezelligheid!!

Maandag 10 Juli was het weer feest. Ons jaarlijks personeelsuitje was weer zover. Gelukkig had ik geen les meer op maandag en kon hierbij aanwezig zijn.

Op deze maandag moesten wij om 10.00 uur aanwezig zijn. Voor sommige was dit misschien wel erg vroeg (ik werk natuurlijk in de Horeca). Maar dat mocht de pret niet drukken. We begonnen met een rondje bowlen in ons eigen paleis. Daarna moesten wij op de fiets naar Amersfoort. Hier stond ons een vintage roadtrip te wachten. Het was een soort puzzeljacht. In totaal moesten 6 teams tegen elkaar strijden en onderweg de meeste antwoorden goed hebben en de opdrachten zo creatief mogelijk uit te voeren. Dit deden wij natuurlijk in een oldtimer: ‘’het lelijke eendje’’ oftewel een deux chevaux. Dit was echt wel gaaf om mee te maken en zelf heb ik er natuurlijk ook in mogen rijden. Eenmaal allemaal terug en een prijsuitreiking was het tijd voor de volgende activiteit.

Een boottocht over de eem stond als volgende op de planning. Met genoeg eten en alcoholische versnaperingen gingen we varen.

Als laatste stond een bbq op de planning in het eemcafé. Na het eten was er de gelegenheid om te darten, biljarten en gezellig een drankje te doen. We hebben er met z’n allen een hele gezellige avond van gemaakt.