desireeinbonn.reismee.nl

Dierenverzorgster

Weken geleden hebben mijn ouders een lang pinksterweekend gepland. Maar wie moest er dan op de hond en kat letten? Juist, ik was de dierenoppas voor dit weekend. Dinsdag 30 mei ben ik samen met een studiegenoot naar Nederland gereisd. Helaas was ik sinds 2 dagen ziek en dus niet in optimale staat. Maar dit was geen probleem. Na anderhalve dag extra op bed gelegen te hebben, zijn mijn ouders op 31 mei richting Hahn am See vertrokken.

Daar sta je dan, niet helemaal alleen in Bonn maar thuis in je eigen huis. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend en een lieve baas die mij heeft ingepland om te werken. Tja op jezelf wonen is duur, dus je moet centjes verdienen. Het werken was weer even wennen, er waren een aantal dingen veranderd. Maar gelukkig heb ik hele lieve collega’s die mij hielpen en die er een gezellige dag van maakte.

Het lange weekend begon heerlijk met een team barbecue van het team van mijn vriend. Gezellig met z’n allen in de kroeg voetbal gekeken onder het genot van een drankje en een lekker stukje vlees van de barbecue. Na een lange avond en hoge rekening was het weer tijd om ons bedje op te zoeken.

De volgende dag (zondag) was mijn schoonvader jarig. Dit werd natuurlijk gevierd met een barbecue. In de middag heb ik samen met mijn vriend veel moeite gedaan om een leuk verjaardagkaartje te maken. Mijn vriend zocht alles uit en ik moest het kaartje maken, aangezien ik meer gefocust ben dan hij. Eenmaal bij zijn vader aangekomen was het een prima middag/avond. We hebben het Nederlands-elftal gekeken. Maar natuurlijk pas nadat de buren begonnen te juichen ????.

Op de maandag stond een bezoekje aan het pittoreske Zwaag gepland. Want de neef van mijn vriend heeft een huis gekocht en wij gingen hem helpen. Helaas kon niemand op de hond passen deze dag en moesten wij haar meenemen. Maar dit was helemaal geen probleem aangezien zij ook een hond hebben. Rond het middaguur werden de werkzaamheden stopgezet want er moest nog een wedstrijd gefietst werden Raoul zijn oom en neef. Bij de laatste hebben wij langs de hekken van het parcours gestaan samen met de hond, zijn vriendin en haar hond.

Eenmaal klaar gingen wij naar Middenmeer om Raoul zijn oom en tante bezoeken. Hier stond als avondeten weer een barbecue gepland. Onder het genot van een drankje en wat eten was de avond zo weer om en moesten wij weer terug naar het mooie Leusden. Als BOB was ik natuurlijk aan de beurt om naar huis te rijden. Maar dat vind ik helemaal niet erg want ik rijd graag auto.

Deze week heb ik pinkstervakantie (ja dat bestaat dus in Duitsland). Ik ga deze week lekker genieten en wat centjes verdienen. Jullie horen binnenkort weer iets van mij!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!