desireeinbonn.reismee.nl

Jaaaaa bezoek en feestjes vieren!!

Het begon allemaal met het versturen van appjes naar mijn Duitse vrienden. Niet lang daarna kwam een van mijn goede vriendinnen (die ik al een hele tijd niet meer had gezien) langs. Na een kleine rondleiding in mijn gebouw, kamer en wat kopjes thee zijn wij met zijn tweeën de stad in gegaan. Ze komt uit Langenfeld (niet ver hiervandaan) en was nog nooit in Bonn geweest, dus voor mij de perfecte gelegenheid om deze mooie stad te laten zien.

Na wat rijden volgens de navigatie (want ja, ik weet de weg natuurlijk niet met de auto) waren wij in de binnenstad aangekomen. Gelijk zijn wij opzoek gegaan naar iets te eten en na wat zoeken op onze telefoons waren wij bij Vapiano terecht gekomen. Dit is een restaurant waar je kan kiezen tussen pizza, pasta en salades. Het eten wordt voor je ogen gemaakt. Na wat wachten kreeg ik mijn pasta carbonara en nam ik een hap. Vol verwachtingen keek mijn vriendin mij aan om te kijken wat ik van het eten vond. Geloof mij, het was zooo lekker!!

Nadat het eten gezakt was zijn wij door de stad gaan wandelen. Winkel in winkel uit. Ja, als twee vrouwen op stap zijn is dit wel logisch????. Ondertussen speelde ik als gids en vertelde ik over de bezienswaardigheden waar wij aan voorbij gingen.

Uiteindelijk na een paar uurtjes in de stad te zijn geweest, was het tijd om weer afscheid te nemen van elkaar. Maar natuurlijk zijn er al weer plannen gemaakt om opnieuw af te spreken.

In de avond had ik nog plannen. ESN (Erasmus Student Network) had een karaokeavond voor alle eramus studenten georganiseerd. Dit kon ik natuurlijk niet missen. Eenmaal wat biertjes op hebben veel studenten met plezier meegezongen met alle nummers. Foute en nieuwe hits,.Er werd van alles gezongen.

En toen was het tijd om weer eens richting Leusden te vertrekken, want als trotse Nederlandse wil je Koningsdag natuurlijk niet missen.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!