desireeinbonn.reismee.nl

Visite , visite en veel gezelligheid!

Met nog ongeveer 1 week over hier ij Bonn is er weer visitie bij mij in Bonn. Ik heb zelfs 2 keer bezoek gehad.

Vorige week kwam mijn beste vriend Jasper langs. Samen zijn wij door de stad gelopen en hebben wij verschillende bezienswaardigheden bekeken in Bonn. Na ongeveer 2 uur door de stad te hebben gelopen waren wij zeik nat geregend. Daarna hebben wij van een lekkere ongezonde pizza genoten en de rest van de avond spelletjes gespeeld.

De volgende dag wilde wij naar het klimpark. Eenmaal daar gekomen was er geen plek meer. Dus wij zijn in de Auto gestapt en naar mijn oude camping gereden in Maroth. Sinds 2 jaar hebben mijn ouders hun plek verkocht. Ik kwam om te kijken hoe het was geworden aangezien ik er 3 jaar niet meer was geweest en helaas op een rot manier de laatste keer ben weggegaan. Samen hebben wij even over de camping gelopen en daarna in het dorp verderop lekker een broodje gegeten eenmaal terug in Bonn was het weer tijd om te gaan.

De tweede keer visite was het weekend van 21-23 Juli. 3 vrienden zijn naar Bonn gereden voor het jaarlijkse bierfestival Bonnerbörse. Vrijdag avond laat hebben wij ons vermaakt met wat drankjes bij mij thuis en wat spelletjes. Zaterdag was het tijd om de stad in te gaan en de mannen mijn studiestad te laten zien. Wij hebben ongeveer 4 uur in de stad rond gelopen en hebben wij verschillende terasjes bezocht. In de avond was het tijd om uit eten te gaan. Ons plan was om daarna naar het festival te gaan. Helaas duurde het lang voordat wij ons eten hadden en werd het ook heel slecht weer. Helaas hebben wij dus nooit het festival gehaald. Maar dat mag de pret niet drukken. Wij hebben ons prima vermaakt in mijn appartement.

De volgende morgen was het natuurlijk weer tijd om te gaan. Nog 4 dagen over!! Donderdag verhuis ik weer terug naar Nederland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!